Plată și Livrare
Modalități de plată pentru persoane fizice şi juridice:


Ramburs (plata la curier) :


   Este varianta potrivita atunci când dorești să achiți contravaloarea comenzii cu numerar, în momentul primirii acesteia.
Acest serviciu nu are o taxa financiara suplimentar efectuat de firma de curierat.
Coletul va contine produsul, accesoriile(dupa caz), manualul de utilizare, garantia si factura fiscala.



Plata cu card online:

  Daca ati ales metoda de plata " Online prin card bancar " este necesar sa completati un formular cu informatiile despre cardul dumneavoastra in pagina securizata a procesatorului de plati.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectueaza prin intermediul sistemului "3-D Secure" elaborat de organizatiile care asigura tranzactiilor on-line acelasi nivel de securitate ca cele realizate la bancomat sau in mediul fizic, la comerciant.
  "3-D Secure" asigura in primul rand ca nici o informatie legata de cardul dumneavoastra nu este transferata sau stocata, la nici un moment de timp, pe serverele magazinului sau pe serverele procesatorului de plati, aceste date fiind direct introduse in sistemele Visa si MasterCard.
Important de stiut! - Pentru platile prin card bancar nu este perceput nici un comision!


Virament bancar (ordin de plata) :


   Pentru a confirma plata mai rapid, va rugam sa ne trimiteti prin email la contact@2get.ro dovada platii (ordinul de plata semnat si stampilat de catre banca).

   Expeditia produselor se va face doar in momentul in care plata a fost confirmata.
De asemenea, veti primi prin email factura proforma in format electronic in baza careia puteti efectua plata.
Datele necesare pentru plata prin virament bancar sunt urmatoarele:



 

Nume firma: G&G PROFESSIONAL TOOLS S.R.L.
Cod Unic de Inregistrare: RO41744814
Nr. De ordine in registrul Comertului: J23/4455/09.10.2019
Cont RON: RO70BTRLRONCRT0526566001
Banca: BT Banca Transilvania (Agentia Pipera)



 

Statusul unei comenzi

Comenzile înregistrate pe 2get.ro pot fi urmărite direct din prima pagina – butonul *Urmareste comanda*. De asemenea, vei primi prin SMS (serviciu oferit gratuit) informaţii despre evoluţia fiecărei comenzi plasate, şi numărul de AWB.

 

Livrarea

 

Livrare prin curier

 

Livrările prin curier se fac în cel mai scurt timp posibil de la primirea SMS-ului/e-mail-ului de informare că s-a efectuat expedierea coletului. Acesta conţine numărul de AWB şi firma de curierat  prin care se livrează comanda dvs. 

Pentru toate comenzile taxa de transport se va calcula in cosul de cumparaturi in functie de greutatea coletului.

 

NOTA: Pot apărea întârzieri cauzate de: epuizarea stocului aflat în magazin, probleme tehnice interne sau factori externi. Termenul de livrare poate varia de la 24 de ore, la maxim 30 de zile. In mod normal livrarea se efectueaza in timp de 72 ore.

 

 

 

Din depozit 2get.ro

 

Puteţi ridica comenzile plasate online din depozit 2get.ro de Luni până Vineri în intervalul orar 09:00-18:00.

Produsele cu status “În stoc ” se pot ridica în aceeaşi zi, imediat după confirmarea comenzii de catre unul din operatorii 2get.ro.

Pentru ridicarea comenzilor achitate cu OP (ordin de plata), Card online, Rate, etc. de către persoane fizice şi juridice, se va prezenta obligatoriu un act de identitate.

 

Informații utile

 

Timpii de livrare sunt valabili din momentul confirmării comenzii și exceptând zilele nelucrătoare.

Nu se percepe taxă de transport pentru comenzile ridicate din depozit 2get.ro.

Puteţi cere informaţii sau modificări asupra comenzilor dvs. accesând numărul de telefon şi/sau adresa de e-mail .

În cazul livrărilor prin curierat ( in cazul comenzilor ce nu beneficiaza de verificare colet )  este recomandat ca după recepționarea comenzii, produsul/produsele sau ambalajul să fie verificat/e pentru a nu prezenta defecțiuni fizice cauzate de transport. Este recomandat ca verificarea să fie făcută cât mai repede după recepționarea comenzii( cel mult 24 ore ), iar sesizarea făcută în maxim 24 de ore de la receptie la adresa de e-mail : reclamatie@2get.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului si 3-5 poze cu produsul / ambalajul in care sa se indice eventualele probleme ( deteriorare, neconformitate ). Sesizăriile făcute mai târziu de 24 de ore din momentul recepționării comenzii nu vor fi luate în considerare. *

 

NOTA:  Acest termen este aplicabil și pentru comenzile ridicate din depozit și ale căror produse nu au fost verificate .

Taxa pentru verificare colet este de 3 Ron.

Taxele livrarilor speciale ( altele decat cele standard oferite de catre 2get.ro ) sunt suportate de client in momentul comenzii si nu sunt rambursabile.

 

Deschidere colet la livrare

 

Verifica continutul coletului inainte sa platesti!

La 2get.ro ai posibilitatea de a deschide coletul si verifica daca produsele comandate se afla in stare perfecta, inainte de a achita.

  

 

Metoda de lucru:

 

Pentru a beneficia de acest serviciu, solicita curierului deschiderea coletului la momentul receptionarii comenzii, pentru a verifica starea produsului/produselor.

Serviciul "Verificare colet" acopera toate produsele comercializate de 2get.ro. Acesta este valabil atat pentru persoanele fizice cat si pentru cele juridice. Acesta este taxabil si pentru a putea beneficia de el, clientul trebuie sa selecteze optiunea: " verificare colet " (in cosul de cumparaturi )  in momentul plasarii comenzii. 

Prin acest serviciu, oferim clientilor posibilitatea de a verifica starea produsului de livrare. Acesta nu va ofera optiunea de a-l testa/proba tehnic.

Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este in stare perfecta de livrare si prezinta urme de lovituri, zgarieturi sau orice alte probleme vizibile, iti recomandam sa il refuzi.

Refuzarea produsului/produselor este posibila doar in prezenta cuierului la momentul livrarii. Pentru aceasta va trebui sa completezi un Proces verbal de constatare la momentul livrarii.

 

 Este recomandat ca verificarea să fie făcută in prezenta agentului de curierat in momentul recepționarea comenzii,in cazul sesizarii unei neconformitati, aceasta sa fie consemnata in procesul verbal intocmit intre curier si client iar sesizarea făcută in maximum 48 de ore de la receptionare, la adresa de e-mail : reclamatie@2get.ro. Sesizarea trebuie să conțină informații despre comandă, despre starea produsului și câteva poze cu produsul / ambalajul cu probleme.

Livrarea electrocasnicelor voluminoase(frigider,aragaz,combina frigorica) se realizeaza pana la usa blocului, acest serviciu nefiind valabil pana la usa respectiv in apartamentul clientului.

Nu este inclusa verificarea tehnica (testarea, probarea) produselor.

 

Nu sunt luate in considerare reclamatiile ulterioare receptiei in cazul in care nu au fost respectate recomandarile 2get.ro.

 

 

Modalitatea de plata:


Daca ai ales ca modalitate de plata ramburs, poti solicita deschiderea coletului inainte sau dupa ce ai achitat comanda, insa obligatoriu in prezenta curierului.

Daca ai achitat comanda online si ai decis returnarea coletului in urma deschiderii si constatarii ca produsele nu se prezinta in stare perfecta, suma achitata online va fi restituita in contul din care ati efectuat plata.

 

Taxe si returnarea produselor:

 

In cazul in care ai ales returnarea produsului prin serviciul "Doresc deschidere colet la livrare", taxele de transport  sunt suportate de catre 2get.ro.

Pentru coletele care contin mai multe produse, iar in urma verificarii se constata ca cel putin unul dintre produse nu se afla in stare perfecta si refuzi primirea acestuia, atunci se vor returna toate produsele din comanda.